Beskrivning:
Glad tjej på 13 år som brinner för foto, truppgymnastik och att blogga.
I bloggen hittar du allt ifrån pepp och inspiration till vardag och tips. ENJOY!
Letar du efter ett place där du bara kan vara dig själv och låta det barnsliga i dig leka för fullt, då har du kommit rätt.
I min blogg försöker jag främst att peppa folk.
Jag älskar att se folk glada och det är vad jag vill att ni ska vara. Om ni är glada, då är jag glad!
Man hittar även ton av inspirationsbilder och foton. En blogg som passar dom flesta. URL:
http://quad.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
augusti, 2012 Ort:
Norrtälje Proffs/privat:
Privat
"Hello läsisar! <3 Nu är det dags för mig att flytta till min nya blogg, så klicka HÄÄÄÄÄÄR för att komma till den <3 Har varit super kul att blogga här på QUAD och jag har haft så himla mycket fina läsare <3 Nu hoppas jag att ni allihopa flyttar med ..."
"Hey! Idag är det så himla varm ute *_* Satt på altanen ett tag och sen träffade jag Sara och vi var ute och gick med hennes hund, Tanya en liten stund. Nu sitter jag bara här vid datorn och fixar med designen till den nya bloggen och lyssnar på musik."
"Hello! Jag är lite upprörd eftersom att jag föddes lite smått osmart.....! Jag har planerat att fixa en ny blogg för jag är bara allmänt trött på den här, ingen aning om varför men jag bara kände "nej jag vill inte blogga här mer" liksom. Så jag har ..."