Beskrivning:
Jag är tjej som passerat 30 och bloggar med maten i fokus, uppblandat med lite inredning, design, familjeliv samten guldkant på tillvaron.
I övrigt är jag gift med mannen i mitt liv och tillsammans har vi två underbara skrottar födda 2006 och 2009.
Vi bor i ett relativt nybyggt hus nära havet utanför Göteborg.
Jag bloggar om stort och smått med maten i fokus, uppblandat med inredning design, familjeliv och med en gnutta guldkant på tillvaron. URL:
http://anna-nazima.blogspot.se/ Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
september, 2009 Ort:
Hjälteby Proffs/privat:
Privat
"Godaste och enklaste eftermiddagsmelliset hemma hos oss. Jordgubbsmoothie serverad ur Nicholas Vahe´-muggarna. Go´torsdagkväll! Hur mår ni? Inte för att jag brukar få drösvis med kommentarer direkt, även om de som tar sig tiden att pränta ner några ..."
"Sol, trevliga sevärdheter, god mat, men framförallt egentid med min stora älskling, en riktigt lyckad dag, helt enkelt! Hej semesteronsdag! Häromdagen gjorde jag och maken en roadtrip på vår fina ö. Barnen for iväg på utflykt till Borås djurpark med sin ..."