"Godmorgon världen. Inte sovit alls inatt, fått ont i ryggen så fort jag lagt mig ner.. Va så trött att jag ringde och skulle boka tid på hc (missade min senaste tid) men dom på växeln påminde mig att de va lördag haha.. Då är man trött. Vädret är inte ..."
"Blev inget bloggade igår.. Jag vet.. Hade en dålig dag och va allmänt irriterad.. Inte kul som hänt endå! Idag däremot fick jag ett jätte roligt brev, en anmälan.. från grannen.. Att de slåss i dörrar och springs i trappan + att de är någon fläck som ..."
"Vilken dag.. som ni ser så bloggade jag inget mer igår.. va skit trött och låg och halv sov till och från. Idag började vi dagen med lite handling och paket hämtning + så käkade vi nere på bruket med axel så varit borta hela dagen.. Blev lite mat, ..."