"DANIEL ÄR BÄST" är det anspråkslösa namnet på ännu en blogg där ännu en slyngel tar sig ton och i princip dagligen försöker häva ur sig något spydigt, syrligt eller tänkvärt om musik, film, tv, sitt vardagsliv och journalistik. URL:
http://danielswedin.blogspot.com/ Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2005 Ort:
Västra Frölunda Proffs/privat:
Privat
"Här är den musik jag tyckt allra bästa om i år. Listan finns i Spotify . God spis! 01. Jenny Lewis – On the line 02. Peter Cat Recording Co. – Bismillah 03. Shura – Forevher 04. Cate le Bon – Reward 05. Faye Webster – Atlanta millionaires club 06. K."
"I bokstavsordning. Och i en playlist . Ack, Sundbyberg (Oskar Linnros, 2010) After the moment (Craft Spells, 2011) After you (Pulp, 2013) Allt faller (Kajsa Grytt, 2013) All that (Carly Rae Jepsen, 2015) All the time (Boat Club, 2013) Asleep ..."
"Här är den musik jag tyckt allra bästa om i år. Listan finns i Spotify . God spis! 01. Janelle Monáe – Dirty computer 02. Idles – Joy as an act of resistance 03. Snail mail – Lush 04. Christine & The Queens – Chris 05. MGMT – Little dark age 06. Jonas ..."