Jag Bloggar om tankar och frågor kring livet och allt som hör det till.
Jag går in på djupet i olika frågor som folk vill ha svar på. Och delar med mig om de tankar och åsikter som jag har kring dessa ämnen.
Jag tar gärna emot mail med frågor man kanske vill att jag tar upp.
kika in på min blogg och kommentera gärna. alla kommentarer är lika viktiga även om det är kritik mot det jag skriver. URL:
http://www.detedittliv.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
juli, 2013 Ort:
Östersund Proffs/privat:
Privat
"Hur hanterar man när någon som står en nära går bort helt plötsligt och alldeles för tidigt? Jag sitter och funderar på vad som är vad. Och hela min tillvaro verkar gunga. Min pappa gick bort helt utan förvarning. Han var oxå min bästa vän. Men man kan ..."
"När allt bara går åt helvete vad gör man då? Jag har mina värderingar klara och jag kämpar som ett djur för att nå dit jag vill. Men det går bara mot mig. Och dessutom det jag faktiskt lyckats uppnå är påväg att rasa på grund av att det nya går fel. Det ..."
"Det är lustigt hur vi tänker ibland när det går oss emot. Många skyller på varandra, andra skyller på samhället, vissa skyller på högre makter och det finns dom som skyller på vad som helst. När ska vi börja ta eget ansvar undrar jag? Jag vill oxå ..."