Livet har en mening, mitt liv är mina barn och vår glädje, med en kamera i handen spara vi livets bästa stunder URL:
http://mrsnygren.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
juni, 2010 Ort:
Huddinge Proffs/privat:
Privat
"I tisdags förra veckan fick Stefan känna vår älskade lilla tjej där inne i magen för första gången. Han låg med huvudet på magen för att lyssna om han kunde höra hennes hjärtslag, vilket han även gjorde men hon var inte precis nöjd med att han låg där ..."
"Denna bild betyder väldigt mycket för mig. Bebisen är Emilia som är ca 2 månader och den fina person som håller Emilia är min farmors mamma. Hon är en person som fortfarande ligger mig varmt om hjärtat, även fast du inte finns levande på jorden så finns ..."