Beskrivning:
Jag är en glad och sprallig tjej på 15 vintrar! Jag älskar verkligen rosa! det märker ni om ni sett min blogg! Men jag är nästan alltid glad och väldigt barnslig av mig som ibland kan vara negativt!
Men min blogg handlar om mig och min vardag!
Min blogg är väldigt rosa! Men den handlar inte så mycket om "tjejiga" saker. Den handlar om min vardag som en 15 årig tjej på öland! URL:
http://sophiaekman.forme.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
februari, 2014 Ort:
Skogsby Proffs/privat:
Privat
"Jag satt nyss och kollade igenom facebook, gud vad dött det är. Men jag hittade en video på en 3 årig tjej som donerade sitt hår till ett barn som hade canser och hade tappat sitt hår så hon kunde få en peruk. Jag höll seriöst på att börja gråta. Så ..."
"Ja men allt är väll som vanligt igen. Jag kan inte ha en konversation med pappa utan att vi börjar bråka. Att det blir så fel av att man bara använder fel ord blir det kaos. Sen att han är så j*vla surig hela tiden gör ju inte saken bättre. Ända sättet ..."
"Hej. Jag va och klippte mig innan och då rök det ca 8 cm. Men blev nöjd men saknar mitr hår. Imon blir det att fixa utväxten. Imon kommer bild på hur det blev eller om jag gör det ikväll få se."