Beskrivning:
Mitt namn är Emelie Lund, jag är 17 år och är född & uppvuxen i den lilla byn Storsjö, som ligger i Härjedalen. Numera bor jag i Fåker, 3 mil utanför Östersund tillsammans med min pojkvän. Jag har gått 1 år på Barn&Fritid på Wargentin, men ska nu till hösten börja plugga Samhällsprogrammet på distans!
Här i bloggen kommer jag skriva mycket om min vardag, men även lägga upp mycket bilder eftersom att fota är mitt största intresse! Kul att du kikade in, och gör det gärna igen!
Du kan nå mig på emelielund@live.com Ålder:
29 E-post:
emelielund@live.com Ort:
Östersund
I min blogg skriver jag om mitt liv som djurälskare, fritidsfotograf, och även om min familj, skolan osv! Hoppas du besöker min blogg! URL:
http://emelieaina.forme.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2014 Ort:
Östersund Proffs/privat:
Privat
"Flyttar tillbaka till min gamla blogg.. http://emelieaina.blogg.se http://emelieaina.blogg.se http://emelieaina.blogg.se http://emelieaina.blogg.se http://emelieaina.blogg.se ..."
"Nu var det länge sedan jag skrev här. Men jag känner att jag inte riktigt har något vettigt att skriva om längre och har ingen lust att göra det heller. Vi får se om jag hittar tillbaka någon gång, men just nu lägger jag bloggen åt sidan och lever livet ..."
"Ja, det är väl ungefär vad mina dagar består av nu. Jag har blivit förkyld, vilket jag är jätteless över då jag precis kommit igång riktigt rejält med träningen igen! Men det är bara att vila upp sig och köra igång igen! Nu mina vänner ska ni få höra ..."