Skriver om mitt liv som mamma, singel, studerande och människa. Ibland om mer och ibland om mindre... URL:
http://blogg.aftonbladet.se/388/ Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2006 Proffs/privat:
Privat
"Jag är ingen rasist, men anser att vi tar in för många människor i landet. Detta eftersom många hamnar i socialens grepp och söker inte jobb. Det är lätt att komma hit och bara sitta på arslet... Likaså undrar jag om det verkligen är de som behöver ..."
"Undra om det finns ett straff för de skyldiga som kan lugna hans familj? Sverige har en bra lag som ser till att de under 18-år inte kan få direkt samma straff som vi vuxna, men är det bra? Att kallblodigt döda en jämnårig, skylla ifrån sig och sedan ..."
"Jag anser att föräldrarna måste vara med på vad som hänt och ljuger. För vem lämnar sitt barn ensamt på rummet för att gå och äta???? Föräldrarna kan ju inte vara kloka från dag ett.... Jag hade inte lämnat mitt barn för att sova om så för en kvart...."