"I kväll kör Musikhjälpen igång igen. Så underbart. Klockan 20:00 flyttar tre programledare in i en glasbur på Stortorget i Örebro för att samla in pengar till Radiohjälpen. Programmet sänds non-stop i P3 och på SVT Play, och stora delar av dygnet i SVT."
"Hej folks. Nu har jag varit ute och snurrat runt igen. En sväng på Nouw har det blivit. Men jag är tillbaka. I dag tänkte jag prata lite om tjocklek. En spaning jag har haft ett tag. Mobilerna har ju funnits ett bra tag nu. Jag kom ihåg några av mina ..."