Storstadstjejen som följer en dröm och flyr stress, sjukskrivning och skit i Stockholm och börjar på folkhögskolan i en liten fiskeby. Blir det bättre? Sämre? Följ med på resan! URL:
http://grebbestad.blogspot.se/ Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
augusti, 2013 Ort:
Grebbestad Proffs/privat:
Privat
"Hallå där ute, det är ju inte så många som har kommit att följa denna bloggen så det har inte blivit så mycket skriveri på sista tiden. Skolan tar snart slut... Jättetrist. Jag kommer sakna flera, men framförallt några få som jag kommit väldigt nära. En ..."
"Det är konstigt hur olika snabbt tiden kan gå ibland. De sägs ju att tiden går fort när man har roligt och det känns som det är så. Lite orättvist för det borde gå långsamt när man har kul och fort när man har tråkigt. Det är inte många veckor kvar av ..."
"Snön är borta och det märks. Det är något jag saknar när jag är här, jag älskar snö och här kommer det inte så mycket. Pratade med en norska igår och hon sa att det kommer sällan mycket snö på västkusten. Otroligt trist. Back home kom snön och även om ..."