Beskrivning:
Jag är en 50- årig två barnsmamma. Gift för andra gången. Jobbar statligt som nån sorts mellanting mellan strateg och projektledare. Har bantat mer eller mindre hela mitt vuxna liv. Testat de flesta varianter och metoder. Den 8 april 2014 opererades jag. En sk ”gastric sleeve” (mer info finns här http://www.nordbariatric.com/sv/gastric-sleeve-sv).
Jag är intresserad av livet, mina barn, min familj, mat och matlagning. Samhällsfrågor. Brukar säga att jag jobbar statligt för lönen och ideellt för själen.
Här kommer ni att få läsa om allt som berör mig i livet.
Jag är en 50- årig två barnsmamma. Gift för andra gången. Jobbar statligt som nån sorts mellanting mellan strateg och projektledare. Har bantat mer eller mindre hela mitt vuxna liv. Testat de flesta varianter och metoder. Den 8 april 2014 opererades jag. En sk ”gastric sleeve” (mer info finns här http://www.nordbariatric.com/sv/gastric-sleeve-sv).
Jag är intresserad av livet, mina barn, min familj, mat och matlagning. Samhällsfrågor. Jobbar statligt för lönen och ideellt för själen.
Här kommer ni att få läsa om allt som berör mig i livet.
URL:
http://barbamamman.wordpress.com Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2014 Ort:
Borlänge Proffs/privat:
Privat
"Jag kom i helgen till en djup insikt… Fan vad jag gnäller om allt… Om hur jobbigt det är på jobbet… Hur kassa människor det finns överallt… Listan kan göras lång…. Men jag hoppas och tror att det ska vara färdig gnällt nu…. Ni vet, ibland hamnar man i ..."
"Det finns vissa saker som jag tycker är viktiga i umgänget med andra… Jag brukar kalla det för ”hygien-frågor”… Alltså, det är såna där saker som bara måste fungera…. Saker som respekt till exempel… Vi är inne i en omorganisation…. Igen… Känns det som… ..."
"Tillbaka i verkstan igen efter en skön helg med goda vänner… att jag sen haft huvudet fullt av snor hela helgen och varit allmänt däst är en annan femma… Vi har (förutom att umgåtts och ätit gott) planerat en gemensam solsemester veckan efter påsk… Kan ..."