"Nu är jag äntligen tillbaka och som jag har längtat. Finns många anledningar till varför jag har varit borta, men skolan har stor del. Har precis tagit studenten och det känns sjukt bra. Får se vad jag ska hitta på nu! Jobbar just nu på Makeriet hos ..."
"Tja allesammans! Det var ungefär 2 veckor sen jag la upp något på bloggen och kände nu att det var dags igen. Tog lite schyssta kostymbilder vid slottet, tyckte det behövdes uppdateras lite med stiliga bilder. Hoppas allt är bra med er och att ni får en ..."
"Ja gott folk, ni vet var ni ska befinna er den 25 mars? Örebros fetaste Gymnasiefest! Kommer bli hur bra som helst, hoppas vi ses där. Biljetter finns på Mobilizera i ..."