"Hej igen!Nu tänkte jag skriva lite om min födelsedag som var igår!Hände så mycket roligt så jag måste bara skriva ner det så jag kan blicka tillbaka på det och komma ihåg allt skoj! Under lördagen så åkte jag till Borlänge och träffade Alexander igen ..."
"Hej!Nu var det längesedan igen.Men nu har jag något lite mer intressantare att skriva om, då jag tänkt skriva om mitt ''projekt'' ! Som de flesta vet så är jag en Cosplayer (Jag klär ut mig till olika karaktärer från olika spel, animes, serier etc) ..."
"Nu tänkte jag göra en liten uppdatering här igen. Senaste inlägget var ju över 4 veckor sedan, vilket bevisar att jag är extremt dålig på att uppdatera här.Efter det inlägget så har det väl hänt mycket; jag har bilat ner till Ullared med Thomas, jag har ..."