"Igår var vi hela familjen hos min mamma och pappa på lyxmiddag det blev stekt lax och potatis med god sallad till sen till efterrätt blev det semmelkladdkaka som var så god! Även Philip älskade både middagen och efterrätten som den lilla gottegris han ..."
"Jag har varit oaktiv en längre tid jag har bara velat spendera all tid som jag kan med Philip nu den korta tiden som jag har kvar av min mammaledighet. Jag har inget sug eller vilja att börja jobba igen vill inte vara borta massor från min kille tänk så ..."
"I år har jag för första gången någonsin bakat lussebullar och de blev riktigt bra men det finns ändå saker att förbättra till nästa gång men med en liten bebis är inte bakning alltid lätt det ska helst vara recept som går snabbt typ muffins, kladdkaka ..."