Livet är på gott och ont, en liten nådatid vi fått. Lev och njut om du är vis, livet går ej i repris
Mitt liv är ett kämpande, men när man tänker efter så måste vi alla kämpa. Vissa mer och andra mindre. Varje morgon då jag vaknar upp tänker jag:"inte en dag till" att ta sig upp och gå till lektionerna är nog så svårt men så kommer det allra svåraste, det som jag fasar över och i desperata försök försöker komma undan med- MATEN! URL:
http://angel_in_tears.com Bloggen startade:
november, 2007 Ort:
Lerdala Proffs/privat:
Privat