Bloggar om min vardag. På ytan som alla andra, men egentligen så himla annorlunda. Och knäpp. För jag är inte normal, inte det minsta :) URL:
http://billylife.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
augusti, 2007 Ort:
Örebro Proffs/privat:
Privat
"Jag har en iPhone. Jag har en ny blogg. Omväxling är trevligt ibland. Så fort jag är redo ska ni få adressen till nya bloggen! Håller på att lägga in lite inlägg nu, så att den är förberedd. Designen är lite sisådär, och namnet är lite patetiskt.. Men ..."
"Ja, min "deltids-sambo" Petra har kommit till Sverige, och vi har umgåtts halva dagen. Vi har kollat träningskläder till henne och annat plock till mig. Riktigt trevligt! Petra har berättat en del om Afghanistan, bland annat så är det rena ..."