Jag har försökt att göra min blogg till en slags fiskedagbok där man kan gå in och
skriva och läsa om fiske i Borlängetrakten. URL:
http://fiskeborlange.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
november, 2007 Ort:
Borlänge Proffs/privat:
Privat
"Vaknade långt ifrån utsövd efter sista nattskiftet men beslutade ändå mig för att följa med Bengan till Amungen för ett vertikalfiskepass. Det Har blivit två bompass sen förra inlägget så jag tyckte det var dags att få fisk igen,och det var det också, ..."
"Trots att jag inte haft lust att skriva under sommaren så har det så klart hänt en del på fiskefronten. Det har blivit en hel del vertikaljiggning,både efter gös och gädda,nåra abborrar har det också blivit. Den största på ca 650g.I år har jag även kört ..."
"Nu har det gått ett bra tag sedan jag skrev sist, självklart har det blivit en hel del fisketurer sedan dess,både på is och från land och i båt. Jag hann med några turer på Amungen med Bengan och Martin, innan den stängdes, men det blev bara gäddor samt ..."