"Jag har gått och funderat på det här ett tag. Som förälder till två små barn (äldsta 1 år och 3 månader, yngsta 8 månader, i skrivande stund) så får jag inte så mycket "gamingtime" som jag kanske skulle vilja. Faktum är att det är svårt att få tid alls."
"Jag tog mod till mig och skrev snabbt ihop ett litet bidrag till 200 words RPG challenge. Konkurrensen är hård, så jag räknar egentligen inte med några priser alls, men det kändes bra att jag klev över min inre jante som påstod att jag inte var bra nog, ..."
"Det här inlägget riktar sig främst till de som är aktiva inom spel-, och nördhobbyn, men det går lika bra att byta ut "spel/nördhobbyn" mot vilken organisation som helst egentligen. 1. Nätverka Jag tror väldigt mycket på nätverka. Därför tycker jag ..."