En blogg om brandmän och flickor och musiken i bakgrunden. Lite pelargoner, smörgåsar och en stor gnutta fotboll. URL:
http://tybbedalatankerhogt.blogspot.com Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
juni, 2006 Proffs/privat:
Privat
"Det sägs att man ska sluta när man är på topp. Jag vet inte, jag. Det är väl ungefär en månad sen jag bloggade senast, så på den fronten är jag snarare på botten. Liggande. Å andra sidan känner jag mig mer toppad och lycklig än på länge. Sitter på X2000 ..."
"I mitt bibliotek finns förutom en massa böcker och datorer också en hängmatta, ett stort fik och en massa tv-spel. Bland annat Nintendo Wii och Guitar Hero. Hur i hela friden ska man kunna plugga ..."
"Nu är min nya mobil full med gamla nummer! Nästan. När jag kommit till bokstaven P och lagt in "Paulsson" i telefonen tog batterierna i ficklampan slut. Därför uppmanar jag nu ALLA som tänker ringa eller sms:a mig och vars namn eller smeknamn börjar på ..."