Dagens tankar inom musik, sport och mitt eget liv URL:
http://alebark.blogspot.com Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
mars, 2008 Proffs/privat:
Privat
"Pajasen är Zlatan!! Enligt mig alltså!! Om Zlatan e så jäääävla bra så varför är han inte bättre i landslaget?? Lätt matematik.. Alla andra gör matcherna! Zlatan rör sig typ 15 m / match medans Elmander springer typ 3 mil.! I Barcelona behöver inte ..."
"Onkel Kånkel var inte världens bästa artist men många roliga stunder har han skänkt genom tiderna. Tramsigt ja men jag gillar't på något vis! Vilken musik man än gör så är man inte värd att gå bort vid en ålder av 47år. R.I.P Håkan "Onkel Kånkel" Florå ..."