Beskrivning:
20 år, kan ibland verka både yngre och äldre. Jag är väl i grund och botten en vanlig 20åring, men jag vill verka som om jag vore något annat för att passa in. Eller för att inte passa in. Äsch, ni lär känna mig om ni läser bloggen. :)
Min blogg kan handla om allt från skola-jobb, från mode till trista söndagar. Här skriver jag om mitt liv som student, kattägare, grubblare och andra saker som jag har lust med. Jag bloggar för att jag måste, annars blir jag tokig om jag måste hålla allt inne. Läs, passar det så passar det, annars är det bara jäkligt synd. URL:
http://fridisen1.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2007 Ort:
Trollhättan Proffs/privat:
Privat
"Nu lämnar jag ett sista avtryck på denna bloggen. Men ta det lugnt! Det innebär för all del inte att jag tänker sluta blogga helt! För guds skull, har man en gång börjat så är man fast, mer eller mindre. Mitt nya liv på min nya blogg befinner sig numer ..."
"Okej. Så var det dags igen. Här kommer veckans hiss och diss. Håller ni med?Veckans hiss:*Sverige vann mot Malta med 4-0 - synd det inte blev fler mål*MQ-rean!! -Även om utbudet var dåligt så hittade i allafall jag precis det jag sökte, en jacka!*The ..."
"Åh! Som ni vet kom mamma och Erica hem inatt från Cypern. Givetvis hade de köpt presenter till mig. Sex vinflaskor och en mascara från Lancome. Wiie! Nu kan jag äntligen fylla mitt vinställ som i stort sett har hängt tomt på väggen sen jag köpte det."