En singelkille född 1984 med höga ambitoner, för lite tid och för mycket bitterhet.
Politik, Humor och Personligt i en salig blandning. URL:
http://bitterkuk.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2008 Ort:
Örebro Proffs/privat:
Privat
"Vem köpte frun? En advokat eller en åklagare, kanske någon annan jurist. Detta förtäljer inte rubriken. Jag anser att vi måste få ett stopp på sexhandeln i svenska ..."
"Har ett nytt jobb, ett nytt glow, men är samma gamla kille med ett härligt flow. Har hittat fler "prospekt" av intresse, men mer om det kommer längre ner. I natt drömde jag något riktigt konstigt, lite därför jag bloggar, även för att jag fått nyvunnen ..."