"I fredags bar det iväg till Västerås för en helg med skridskotävlingar. Vi och fam. Engström knödde in oss i en minibuss och begav oss efter jobbet på fredag eftermiddag. Middag på hotellet och lite poolhäng innan det va dags för kudden Lördag förmiddag ..."
"Nyårsafton 2019 Dukade i uterummet Blev räkor och löjrom och gott smörstekt bröd till förrätt Oxfile med potatiskaka, sparris och murkelsås Glömde ta kort på efterrätten men den blev inte alls god tyckte jag i alla fall. Bingolotto på tv... Men Hugge ..."
"Då va det dags för denna godingen att fylla 10 år! Våran minsting har blivit sååå stor! Frukost på sängen, men vi förflyttade oss till soffan med paket öppning och julkalendern på tv! Sedan blev det kalas! Brunch med massor med göttigheter… smoothie, ..."