Beskrivning:
Skriver i stora drag det som intresserar mig och vad som händer i Umeå. Stor del tas upp av hockey. Där jag främst skriver om Frölunda och Björklöven. Annars kan vi säga skvallerkällan i Umeå. Ålder:
36 Ort:
Teg
Jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans
Fördriver tiden med att planera stora framtidsplaner, extra jobb, cafeér och vänner. Och även en släng av ishockey. Skriver fritt och sånt som jag funderar över och allt annat. Hänger du med? URL:
http://blogg.aftonbladet.se/assenav Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
mars, 2008 Ort:
Teg Proffs/privat:
Privat
"Oj herregud. Det har snöat i vårt län! I Kroksjö . Vet dock inte var det ligger. Förhoppningsvis INTE I NÄRHETEN av Umeå . Men fan. Det har snöat. I september. Nä fan, måste googla Kroksjö UPDATE: Kroksjö ligger 3 mil från Umeå. AAAAAAAAAAAAALLTSÅ JAG ..."
"OMG. Frölunda har gjort det!! ÄNTLIGEN. Det låter ju nästan för bra? Hahahha så sjukt bra och vad nöjd jag är. Kommande säsong ska bli så jävla intressant. Tror jag trillar. LÄS ..."
"Det kände jag. Hela golvet ba skakade och det mullrade. Hade hört några byggnadsgubbar utanför fönstret tidigare under dagen så trodde att de var de, tänkte inte så mycket på det. Och nu när jag gick in på vk.se läste jag det här . SHIT. Att sånt ..."