"Första riktiga inlägget blir en hyllning till Coldplay. London-bandets nya skiva (Viva La Vida or Death and All His Friends) släpptes här om veckan och är, just det, fantastiskt. Otroligt genomarbetad platta med musikalsikt atmosfäriska tongångar. Nya ..."
"Tillbaka igen! ...för kanske 23:e gången... Ska bara sluta och göra comeback ungefär 17 gånger till så kan jag för evigt stoltsera runt som bloggvärldens egen Henke Larsson. Mitt äventyr på blogspot.com var bara en kul, kort liten fling. Ganska snabbt ..."