Beskrivning:
Mitt namn är Jessica, är 18 år och bor i det fina Stockholm bland alla avgaserna, love it.
Gillar att diskutera, prata om korkade människor och kolla på Prison break och Lost.
Namnet Jessica betyder snäll & lugn, det är inte jag.
Bloggar för det mesta om min amstaff/pitbullvalp Bailey, störande människor, "kändis"nyheter och massa annat!
Uppdaterar onödigt ofta kanske, ibland korta fåniga inlägg och ibland längre fåniga inlägg. URL:
http://jesisi.blogg.se Bloggen startade:
april, 2008 Proffs/privat:
Privat