"Hej på er gullrumpor! Det var inte igår.. Som ni kanske har märkt så hänger jag inte här inne på bloggen så ofta längre och så kommer det att förbli då jag tänkt att övergå helt till Instagram! Dels pga av att jag inte riktigt har tiden att sitta vid ..."
"Hej på er! Hoppas allt är bra med er samt att veckan varit bra och att helgen blir lika så! Själv har jag haft det riktigt bra hittills! :) Jobbade endast två nätter denna vecka. Måndag och tisdag. I onsdags vart det ett sent födelsedags firande för ..."
"Hej på er! Hoppas allt är toppen med er samt att ni hade en mysig Midsommar med nära och kära!? Det hade jag, som vanligt firade jag i kollo hos Janet och Anders och som vanligt var det en toppen dag/kväll! :) Bara massa mys, kubb, god mat/dricka och ..."