"Detta är tillängnat till er som vill veta hur jag bor. Som sagt så delat jag och sambon på 26 kvadratmeter vilket är väldigt litet för två personer, men hitils har det funkat ganska bra. Men om 18 dagar får vi äntligen flytta in på 80 kvadrat, jag ..."
"Nu har jag snart bott i Linköping i tre veckor, och so far trivs jag. Jobbet går hur bra som helst och när jag är där njuter jag varje sekund! Till en början hade jag ganska mycket hemlängtan men efter 1,5 vecka försvann den, jag har accepterat att det ..."
"Nu så här de sista dagarna innan flytten måste man ju passa på att träffa alla man inte kommer träffa så mycket, och göra de där sista sakerna... Å en person som jag kommer sakna oerhört mycket är min lillebror! Redan nu tycker jag vi träffas allt för ..."