Resgalen Halmstadtjej som nu har flyttat till Irland. Bor i Dublin och bloggar om mitt dagliga liv här. Allt mellan jobb, shopping, killar, fester och mitt nya liv här! Det händer ALLTID något här, det kan jag lova! URL:
http://conne.bloggsida.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2008 Proffs/privat:
Privat
"Ojojoj vilken helg! Jag sa att jag skulle ha en rejäl utgång i min ”sista” helg i Dublin semestern. Det blev det…lite väl bra Ö= Tänker inte gå in på det i detalj men det innehåller ett besök hos sjukvårds personalen när jag var på matchen i Croke Park!"
"Mina arbetskollegor [caption id="attachment_701" align="alignnone" width="599" caption="Neil busar med chefen...ooppsss"] [/caption] Jag och Gearoid bland flaskor och ..."
"Ojoj vilken fredag! Det var utekväll med jobbet. Vi var på en pub/club som heter D2 i deras beer garden. Fick grillmat och fruktsallad kan man kalla det. Detta var i välgörenhets syfte för Ronan Keatens (Boyzone killen) mamma, hon har en bröstcancer ..."