Beskrivning:
Jag är egentligen inte så politisk. Det bara blir så, jag blir förbannad och går och tänker på saker som jag tycker är fel i vårt samhälle. Därför kände jag att det var dags för en blog så att jag kunde skriva av mig den största ilskan istället för att ta ut den på oskyldiga.
Jag känner inte att jag passar in i det Sverige som håller på att formas under vår borgerliga regering. Jag tror dock att det är fler som känner som jag, att det är de det är fel på, inte oss.
En politisk blogg av en ung löneslav som är förbannad på mycket i samhället. URL:
http://diskpojken.wordpress.com/ Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
juli, 2008 Ort:
Vimmerby Proffs/privat:
Privat
"Självklart är det ingen hemlighet att kinesiska myndigheter dagligen bryter mot mänskliga rättigheter. Men att visa upp dödsdömda på stora arenor innan de arkebuseras känns för mycket medeltid för att vara ok 2008. I en artikel av Petra Thorén och ..."
"Självklart är det ingen hemlighet att kinesiska myndigheter dagligen bryter mot mänskliga rättigheter. Men att visa upp dödsdömda på stora arenor innan de arkebuseras känns för mycket medeltid för att vara ok 2008. I en artikel av Petra Thorén och ..."
"I en artikel av Petter Larsson i Aftonbladet 24/7 står det att läsa om Fidel Castros, Evo Morales och Hugo Châves kritik mot ledarna inom EU. De europeiska ledarna anklagar gång på gång Castro för brott mot mänskliga rättigheter, men nu får de tillbaka ..."