"19.41. Först och främst tack för Era kommentarer.Särskilt angående bloggen/Headern!Jätte snällt. Verkligen. :)Idag var en underbar dag för mig. Helt fantastisk.En början på ett helt nytt liv kan man säga, på många olika sätt.Det kommer ta ett tag men ..."
"Jag har gått ner 2kg och firar med en nyttig frukost.Tredje bullbiten i rad nu och Thé med mer honung än Thé.Istället för att vara glad och gå ut och promenera som tack...Well well, man kan ju inte vara perfekt."
"06.45 När börjar byggnadsarbetare jobba på mornarna egentligen?De väckte mig vid sex. Hallå? Är de helt hjärndöda? Sätter på The Voice på en radio här utanför klockan sex, halv sju?Va fan tänker man med då?Funderade på att kasta en kanna vatten på de ..."