Beata. Inredningsbloggare som bor i ett vitt trähus från 30-talet bland fälten i Norrköping. Mamma till Leonard och fru till mannen i mitt liv. Inköpsansvarig till yrket och loppisfyndare i övrigt. URL:
http://beatas.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2006 Ort:
Norrköping Proffs/privat:
Privat
"Länge sedan jag skrev något här och under tiden har min största dröm blivit sann. Den heter ReBloom och är en unik webbshop med handplockade skatter i begagnat skick som åter får blomstra hos dig! Det är jag som skattjaktar och handplockar varenda ..."
"Nu är ni så himla många som frågar mig om tips och råd för att måla möbler/skåp. Kanske kan bero på att jag målat några skåp den senaste tiden. Eller om jag ska vara helt ärlig så är det min fantastiska man som målar det mesta. Han är nämligen en ... - ..."
"Kul att ni hjärtade förra inlägget. Så, först ut i min lilla comeback här på bloggen blir en dahlia-post! Tycker själv det är roligt att se vad andra köper för sorter och får många dahliafrågor själv. Hoppas ni ska gilla att få lite tips och inspiration ..."