Jag bloggar om livet i USA, semesterresor till Skandinavien, vardagen, bloggar även om film, tv och böcker. Mest är det en titt in mitt liv. URL:
http://kankaglenreston.blogspot.com Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2006 Proffs/privat:
Privat
"Hej och välkommen till fredagen!! Så var det åter dags för ännu en helg. Vad har ni för planer, kompisar? Ikväll blir det deckhäng med grillen tänd. NICE . NU går vi en het och fuktig period till mötes hos mig. Men det är ju sommar så det är väntat."
"Hej torsdagsgänget!! * Inbjudan! Nu har inbjudningskorten till Karolinas och Mikes bröllop skickats. De officiella, alltså mer än bara Save-the-Date-korten. SÅ spännande alltså. NU återstår det att se hur duktiga de inbjudna gästerna kommer vara vad ..."
"Godmorgon på onsdagen! Tänk ändå hur vi har ändrat vårt lyssnande på musik. Det är ganska galet. För en 60-åring som jag har det gått från en liten röd lådgrammofon--jag fick som femåring-- till att idag lyssna via Spotify, wifi och Bluetooth . Nästan ..."