"Passerade Paris-Charles de Gaulle igår. Chockartat dåligt. Knappt ett fik, en restaurang eller en affär innan man checkade in. Och när man väl checkat in var det värre: ingenting. Hur kan man som en stor flygplats ha så uselt utbud av matställen och ..."
"Var på Langkawis flygplats i förra veckan. Liten, med snabb service, och faktiskt bra utbud av mat att ta med. Till och med Starbucks hade en liten hörna med sina fåtöljer och försäljning av koppar och annat för ditt kaffe. Köpte med en stroganoff-paj ..."