"...tror jag man kan beskriva det faktum att Jonas har fått tag i ett litet skruvmejselsett. Inget eller inga går säkra & jag tar med mej min dator överallt, även på toan...Detta lite "fräcka sådär" inlägg kommer tydligen att innebära att jag inte kommer ..."
"...på födelsedagen...Jonas har stått och bakat tårta hela förmiddagen, fast det kan väl bli svårt att få med den hem så du får njuta av bilden... Hoppas din dag blir super så ses vi om två ..."
"Jo jo, då var du oxå 30-år då. Gött så slipper man höra mer om det... Hoppas du får en bra dag med god mat & mycket nöje...Vi ses snart och tills dess är det bara ut i spåret som ..."