Beskrivning:
Hejhej, jag bor mit i solna och älskar att kolla på tv, sitta vid datorn och vara ute-och såklart att blogga. jag skriver om min vardag och mkt mer.
Hej, jag heter Lovise och bor mit i solna,jag har nyss skaffat en ny blogg så den e inte så gammal men i bloggen skriver jag om min vardag och mer. jag älskar vänner och familj mest. sen är det nog tv som duger. och bloggande såklart;) URL:
http://Loviise.blogg.se Bloggen startade:
juli, 2008 Ort:
Hagalund Proffs/privat:
Privat