"Vilken underbar dag när det gäller vädret. Suttit ute mest hela dagen och njutit. Eddie söker skugga. När han inte gör det passar han på att vakta gården och varna om någon närmar sig. Jag blir irriterad av allt skällande så om någon ser mig så ser jag ..."
"Alltså när det är så här fint väder kan man ju inte sitta inne och deppa och äta gamla rester. Hoppade i shortsen och fixade två paket med potatis&purjolök och laxfilé och tände grillen. En öl i kvällssolen är inte fel det heller. Man kan ha det ganska ..."
"Äntligen är våren här, växer så det knakar i trädgården. Gav mig på och trimmade lavendeln igår utan handskar till att börja med, rivsår. Nu sitter jag och dricker elvakaffe och njuter med hunden liggandes vid mina fötter. God ..."