"Den golfande it-pedagogen har skrivit så fint om våra mest nyanlända elever som går i förberedelseklass och deras underbara blogg . Jag kunde inte ha beskrivit det bättre själv vad det betyder för eleverna och deras familjer, nära och kära inte bara i ..."
"Nu funderar jag kring nya tider, nya utmaningar… som nya styrdokument, skolutveckling, lärares lärande och mycket, mycket mer… det gör jag fortsättningsvis här ..."
"Så har jag åter bytt jobb, från lärare, till IT-pedagog, till rektor. Vet nog inte riktigt vad jag har gett mig in på… Har ”bara” jobbat en månad, försöker tänka på det ibland när jag vill mer än jag kan, för det vill jag hela tiden! Rektor – det känns ..."