Beskrivning:
Vem jag är?
Jag är en tjej nää, dam näää, kärring japp ;o)
Lever mad fyra män vilket gjort mig väldigt grabbig. Gillar att snickra, skapa av alla de slag i och för sig. Är nog väldigt kreativ. Lite av hockeyfreak kan man nog också kalla mig. När det kommer till hockey klappar mitt hjärta för TAIF, Tingsryds AIF.
Är en väldigt känslosam person. Lätt till både skratt och tårar :o)
Skriver i dagboksform. Tankar och åsikter, hockey och lite allmänt dravel. URL:
http://lisselgard.blogg.se/ Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
december, 2008 Ort:
Lessebo Proffs/privat:
Privat
"Efter beskedet igår att Magnus Sundqvist blir utbytt mot Markus Åkerblom har jag funderat en hel del. Funderingar som funnits lite under denna säsong av och till men jag har avfärdat dem. Taif tredje säsong i hockey allsvenskan. Två framgångsäsonger och ..."
"Tänk att Tingsryds AIF i princip är klara för hockeyallsvensk seriefinal. Sveriges näst högsta serie och chans till SHL-Kval och spel i Sveriges högsta serie. Helt jäkla galet! Inget jag eller jag kan nog skriva vi traktat efter. Men jag skrev en blogg ..."
"Det har tidigare känts som jag fört en ojämn kamp mot personer som sprider fördomar på Facebook. Många min närhet har undrat hur jag bara orkar. Trots att jag själv försöker att vara saklig och inte själv gå till personliga angrep så blir jag ofta ..."