Bloggportalen.se - Svensk bloggportal - Din guide till den svenska bloggvärlden
Registrera din blogg!
 
  • START
  • OM
  • SÖK
  • GEOGRAFISKT
  • PRESENTERA BLOGG
  • Loggain LOGIN
  • Pinga bloggportalen.se PINGA

ADHDkvinnors blogg

Publiceras av

Kajsa, Marianne & Mia

Visa original
Beskrivning: Vi är tre kvinnor med ADHD som börjat blogga och startat en portal adhdkvinnor.se

E-post: info@adhdkvinnor.se

[Välj som favorit!]

ADHDkvinnors blogg

Visa original

Bloggande Slarvmajor för och med kvinnor med ADHD

Här skriver Kajsa, Marianne & Mia om vardagen som ADHDkvinnor med man, barn och husdjur men också om politik i allmänhet och bristen på behandling/stöd av ADHD hos kvinnor i synnerhet.Vi finns i Rödeby, Lidköping och Sala
URL: http://blog.adhdkvinnor.se
Atom/RSS: Atom/RSS
Bloggen startade: januari, 2008
Proffs/privat: Privat
Kategori(er):
Feminism > Allmänt och övrigt
Feminism > Teori och politik
Humor > Kåserier
Humor > Satir
Hälsa, sjukvård, handikapp > Allmänt och övrigt
Hälsa, sjukvård, handikapp > Alternativ medicin
Hälsa, sjukvård, handikapp > Handikapp
Hälsa, sjukvård, handikapp > Sjukvård

[Anmäl presentationen som olämplig]

Nypublicerade inlägg från denna blogg

Tankar om en trappa!

URL: http://adhdkvinnor.se/2011/03/tankar-om-en-trappa/
BLOGG: ADHDkvinnors blogg - avKajsa, Marianne & Mia
PUBLICERAT: 2011-03-02 05:54
"Igår kom Eva hit på besök utan att fråga men hon var ju säker att jag satt där jag satt på sjukhuset: Eva pratar sällan sjukdom först får man en kram sen har hon roliga presenter( Sudoko-bok och magisk penna) sen pratar Eva om annat. Igår pratade vi för ..."

Rapport från ett dårhus

URL: http://adhdkvinnor.se/2011/03/rapport-fran-ett-darhus/
BLOGG: ADHDkvinnors blogg - avKajsa, Marianne & Mia
PUBLICERAT: 2011-03-01 15:31
"Ingen rapport från Volvo utan från ett annat ..."

Varför händer det så litet här nuförtiden?

URL: http://adhdkvinnor.se/2011/02/varfor-hander-det-sa-litet-har-nufortiden/
BLOGG: ADHDkvinnors blogg - avKajsa, Marianne & Mia
PUBLICERAT: 2011-02-28 12:59
"Ja mest för att det händer så mycket i våra liv helt utan kontroll. Positiva saker som flyttar men oxå negativa saker som separation och för egen del utförsäkring och därmed så stor ångest att det blev inläggning på sjukhus. Så dåligt mår jag nu att jag ..."


© BLOGGPORTALEN.SE 2026   Om cookies
Powered by Cure Media - Influencer Marketing
 
Sponsored by Bentara - Förlovningsringar