Jag bloggar om kompisar, fotboll, livet men framförallt om musik och min kärlek till brittiska band URL:
http://jsomijohanna.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2007 Ort:
Täby Proffs/privat:
Privat
"Januari Januari var en händelserik månad. Förutom tentaplugg i mängder var det även mycket att göra med I-cabarén och servitörsittningen som jag och Johanna ordnade. Jag byggde ihop min egen lampa och var löjligt stolt. Samma kväll som cabarén drog vi ..."
"Här rullar livet på! Pallenhelgen, för typ två veckor sen, var sjukt kul och förra helgen var det e-klasssittning vilket var sjukt kul. Dagen efter kom mamma ner till Linkan och vi shoppade väldans massa mat, tack mamma! Sedan lagades det lite matlåder ..."
"Här rullar livet på! Pallenhelgen, för typ två veckor sen, var sjukt kul och förra helgen var det e-klasssittning vilket var sjukt kul. Dagen efter kom mamma ner till Linkan och vi shoppade väldans massa mat, tack mamma! Sedan lagades det lite matlåder ..."