Beskrivning:
Vida utforskar livet i tanken, i handling och ibland med skräckblandad förtjusning. Bloggens målsättning är att dryfta stort och smått vilket ibland kommer att nedtecknas i ett format som snarast kan kallas kort och gott och ibland längs vindlande tankegångar.
Jag tror på att man ska gå sin egen väg dvs den som känns rätt för dig och som gör att du mår bra.
I min blogg har jag liknat livet vid ett tåg, en smörgåstårta och även spekulerat i vilket fordon man kan färdas i på sin livsresa. Men det viktigaste är att du väljer din livsväg. Lyssna inte för mycket på vad alla andra tycker att du ska göra, tycka, välja (detta inkluderar självklart även det jag skriver) utan gör det som känns bra för dig. Det är ju bara du som kan leva ditt liv och ingen är så bra på att vara du som just du själv. Klä dig som du vill och gör det du mår bra av. Det här är viktigt anser jag. Livsviktigt helt enkelt. För ingen annan kan gå just den väg som är ämnad för dig. URL:
http://adventure-life-vida.blogspot.com/ Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
april, 2008 Ort:
Svedmyra Proffs/privat:
Privat
"... för att kunna öppna den rätta dörren. Med den här nyckeln öppnar jag dörren till stugan med välbekanta dofter, en känsla av trygghet och med utsikt över Luleälv. För mig ovärderligt då det inte går att ersätta de minnen och de känslor vars dörr den ..."
"I torsdags fick jag ett av de finaste mail jag fått någonsin från min vän Eva: God Morgon finaste Liv! En liten fråga, kanske en dum en… men är det okej att jag använder dig i min sommargåva till mina 6:or? Jag har satt ihop en cellofanpåse med en ..."
"Idag är ingen vanlig dag för idag fyller min älskade morfar Egon 90 år ❤️. Jag önskar så att jag kunnat vara där och fira dig (fastän du inte vill bli firad). En av mitt livs viktigaste och mest vackra (och envisa) personer. Universum vore inte detsamma ..."