Beskrivning:
28 årig nybliven mamma som skriver om det som faller mig in, mestadels vad som händer i mitt och min familjs liv, men jag kan även skriva om helt andra saker.
I den här bloggen kan du läsa om framsteg som min dotter gör, vad som händer oss under dagarna, men även mina åsikter om olika saker eller bara vilket humör jag är på. Eller kanske skriver jag en dikt..? (Har aldrig hänt) Men det jag försöker säga är att jag skriver om allt möjligt, vad som faller mig in helt enkelt. URL:
http://bixyhanna.blogspot.com Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
december, 2008 Ort:
Sveg Proffs/privat:
Privat
"Om någon som läser här inte har fått vetskap om det, så är det så att vi har blivit med hus, jag och Rickard. Inte vilket hus som helst heller, utan vårt drömhus. Det är lite svårt att ta in att vi verkligen ska bo här nu och Tyra pratar om "när vi ..."
"Idag skulle mamma ha fyllt 61 år. Jag saknar henne varje dag, varje minut. Det blir extra jobbigt när något roligt händer. Som i måndags, efter min första dag som högskolestudent, då ville jag ringa mamma och berätta om min dag. Jag eldar en hel del ..."
"Då har jag satt mig i skolbänken igen då efter ganska många år därifrån. Eller, högskola har jag ju inte läst på förut och något säger mig att det är aningen annorlunda mot för sist jag valde att plugga. N måste jag sätta mig och smälta alla intryck så ..."