"Kolla varifrån! hej, testar om det här går. jag har ju två bloggar så får se vilken som får detta inlägg. sitter på bussen påväg till sandviken nu, den var tjugo min försenad och vi kommer att komma försent. hoppas det inte gör något bara.. känns lite ..."
"Från och med nu och i framtiden kommer jag att blogga på min 'gamla' bloggadress. www.kommundhilfmir.blogg.se , det var ju min blogg innan den är bloggen. kfsa.blogg.se känns inte som frida astner.. även om kfsa står för karin frida susanne astner, he ..."