Beskrivning:
Jag är en tjej född -94 som skriver om mina ponnyer, träningar och tävlingar, skolan, kompisar och lite till. Gå in på min blogg och se vad som händer i mitt liv.
Det här är min blogg om att ha egna ponnyer hemma och träna tävla eller bara vara med dom. Men det handlar inte bara om hästar utan också om hela mitt liv. URL:
http://storsyrran.bloggsida.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
november, 2008 Proffs/privat:
Privat
"..det var ett tag sen jag skrev något. Det har hänt mycket här och nu är det äntligen sommarlov och skolfritt! Jag, Leo och tide fortsätter att tävla tillsammans. Tide och jag har varit iväg och startat två debutanter, Den första startade vi i Runsten."
"Igår var hela familjen iväg till Eskilstuna, där jag och Leo skulle starta våra första nationella starter. När vi kom fram var jag ganska nervös, men när jag hoppade upp på Leo började jag koncentrera mig på min egen ridning istället. Vi skulle rida ..."