Vi är några föräldrar i Uppsala som vill starta ett finskt dagis i staden. Vi vill på detta sätt nå ut till andra intresserade och få in tips och kommentarer som en hjälp på vägen. URL:
http://finsktdagis.blogspot.com Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2009 Ort:
Uppsala Proffs/privat:
Privat
"Hei kaikki jotka ovat kiinnostuneita suomenkielisestä esikoulusta! Kiinnostaako suomenkielinen esikoulu teitä tai onko lapsesi jo jonossa suomenkieliseen esikouluun Uppsalassa? Ottakaa yhteyttää Rusukkiin (Ruotsinsuomalaisten kieli- ja kulttuuriyhdistys ..."
"Hei! Päiväkotiosaostolle on tällä hetkellä ilmoittautunut 10 poikaa ja 4 tyttöä. Aloituspäivämäärä on 23/8. Saamme osastolle tasaisen jakauman eri ikäisiä lapsia; 8 lasta on 1-2 vuotiaita ja 6 lasta on 3-5 vuotiaita. Henkilökuntaa osastolla tulee ..."
"Hei! Suomenkieliselle osastolle voi ilmoittautua niin kauan kuin paikkoja on, eli aikaraja 30/4 ei ole mikään lopullinen päivä. Jos osasto tulee täyteen, on heillä jotka ilmoittautuivat ennen 30/4, etusija. Tällä hetkellä varmoja ilmoittautumisia on ..."