Beskrivning:
Kille som läser andra året på Thoren Business School i Gävle, på fritiden gillar jag att styrketräna och spelar också hockey, men största intresset är att hålla på med någon sort av fordon. Håller just nu på och fixar till en Bubbla till kommande sommar.
En kille som renoverar en Volkswagen Typ 1 som ska stå klar till sommaren med stuket ratlook! URL:
http://volkswagen.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2009 Ort:
Gävle Proffs/privat:
Privat
"Ja ni läste rätt, nu är projektet klart, tills vidare :) Ska alltså knyta ihop påsen i det här inlägget och visa upp det för mina lärare imorgon så får se vad dem tycker om det. Jag kommer nu sammanfatta vad det är som har skett sedan Rugar fick på ett ..."
"Har tyvär glömt bort bloggen helt och hållet, projektet dokumenteras flitigt på olika forum och då kommer tyvär bloggen lite i skymundan, därför får jag göra ett större inlägg här nu så ni får se vad som har hänt! Rugar skottades iaf ur från garaget ..."
"Äntligen så har det börjat bli varmare ute så man med hjälp av långkalsonger och dubbla sockor kan vara i garaget igen. Tyvär så har det inte hunnit blivit någon lackering för att det varit så kallt men idag så gjorde jag klart det mesta inför lack iaf ..."