"Jag har blivit morbror, what´s up Arvid! Annars flyter dagarna på i en långsam lunk just nu. Skulle åkt till Spanien i veckan, lite turné och lite möte. Inställt och lördagsöl satsar på en date med massa Kalmarbönder istället, kan bli bra. Mest peppad ..."
"Sol ute, sol inne, sol i hjärtat, sol i sinne. Så går versen, dock är det ingen jävla sol i ansiktet. Den enda sol som når mig träffar i nacken och rakt in i min skärm. Detta skapar svettig nacke och halvkass arbetssituation. Det skapar också ..."
"Sjukt segt att sitta på kontoret och känns solen gassa utanför. Varje telesamtal tas nu ute på trottoaren i t-shirt. Hade jag inte kört fasta idag hade jag antagligen suttit på en uteservering inom en timme. Dock är det läge att vara disciplinerad just ..."