24årig bisexuell kille från norrlands inland, som bloggar om allt mellan himmel o jord, men mest skit haha=)
lite skvaller, o lite funderingar om hur tusan jag ska få ett jobb.
även om min gastric bypass operation
och melodifestivalen som drar igång snart=) URL:
http://metrobloggen.se/softnjoy Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2009 Proffs/privat:
Privat
"Skandal är ordet . jag blir alldeles tom när jag ser detta. Det var ju för tusan mål! Men så äre när Skellefteå AIK hade domaren mot sig HELA tiden ..."